JI. Strona, na której jesteś prowadzi sprzedaż butów , torebek i akcesoriów damskich .

II. INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep internetowy działający pod adresem  https://madamrock.pl prowadzony jest przez:

Prima Paulina Pawlak

ul. Nadwiślańska 21
09-402 Płock

NIP 774-303-41-87

REGON 147024334

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Umowy zawierane między sprzedającym a Kupującym są, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), umowami zawieranymi na odległość. Sprzedający dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w zamówieniu należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.
  2. Informacje znajdujące się na stronach sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy produktów są jedynie informacją handlową. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  3. W celu skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) a także klawiatura lub inne urządzenia wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.
  4. Zamówienia składane i przyjmowane są w języku polskim.
  5. Ceny produktów widoczne na stronach są cenami brutto (zawierają podatek VAT), wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki które podane są oddzielnie w opisie każdego przedmiotu. Dokonując zakupu Kupujący akceptuje wysokość kosztu wysyłki, który nie podlega negocjacji.
  6. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.
  8. Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby produkty widoczne w ofercie sklepu internetowego pokrywały się z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, Sprzedający niezwłocznie zawiadomi o tym Kupującego i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Kupującego zwróci mu otrzymaną od niego sumę pieniężną.
  9. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  10. Składając zamówienie Klient oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu sklepu.
  11. Podane w opisie długości wkładki wewnętrznej są wartościami przybliżonymi. Sprzedający zastrzega sobie prawo tolerancji błędu długości wkładki do 0,5 cm.
  12. Zamówione towary wysyłane są Kupującemu za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera DPD , od poniedziałku do piątku. SPRZEDAJĄCY NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA FIRMY DORĘCZAJĄCE PRZESYŁKI ORAZ TERMINY REALIZACJI PRZEWIDZIANE PRZEZ PRZEWOŹNIKÓW- SĄ TO PRZEWIDYWANE CZASY DOSTAWY, NIE GWARANTOWANE. KLIENT MA MOŻLIWOŚĆ WYBORU RODZAJU PRZESYŁKI ZGODNIE Z PRZESTAWIONYMI PRZEZ SPRZEDAJĄCEGO WARIANTAMI DOSTAWY.
  13. Sprzedający ma prawo obciążyć Klienta kosztami nieodebranej przesyłki pobraniowej według stawek kosztów nadania przesyłki oraz zwrotu towaru.
  14. Towar zakupiony w cenie promocyjnej/ przeceniony, może posiadać delikatne otarcia, ślady od kleju lub inne delikatne defekty, które nie wpływają na jakość użytkowania towaru. W przypadku niezadowolenia Klienta z zakupu towar ten podlega zwrotowi na warunkach "zwrotu" podanych poniżej.

IV. WARUNKI ZAKUPU 

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać wypełniając formularze zamówienia dostępne na stronach sklepu.
  2. W celu dokonania zakupu konieczna jest rejestracja poprzez podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, login oraz hasło).
  3. Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularzy zamówień znajdujących się na stronie internetowej sklepu.
  5. Realizacja produktów z zakładki PRE ORDER jest możliwa tylko po uprzednim opłaceniu zamówienia.
  6. Wysyłka zamówień z płatnością przy odbiorze tylko do kwoty 500zł. Zamówienia na kwotę powyżej 500zł realizujemy tylko po uprzedniej wpłacie na konto.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku:
  • błędnego/częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia zamówienia
  • w czasie 7 dni nie zostanie zakatalogowany przelew w należytej wysokości
  • wysłana przesyłka nie zostanie odebrana

V. WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić na adres BOK sklep@madamrock.pl w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany. Po sprawdzeniu stanu magazynowego w odpowiedzi zwrotnej prześlemy instrukcje wymiany towaru oraz zarezerwujemy potrzebny model i rozmiar.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Wymiana towaru odbywa się na koszt kupującego. 
  8. Maksymalny czas rezerwacji towaru na wymianę to 2 tygodnie licząc od dnia poinformowania przez klienta o chęci dokonania wymiany - po tym czasie nie gwarantujemy dostępności produktu.

VI. ZWROT

Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

  1. Chęć dokonania zwrotu towaru prosimy zgłaszać drogą mailową. 
  2. W celu sprawnego zwrotu prosimy wydrukować formularz, wypełnić i załączyć do zwracanego towaru wraz z paragonem, który jest wysyłany w każdej przesyłce. W przypadku braku takiej możliwości prosimy wypełniony formularz przesłać droga mailową , a do przesyłki załączyć informacje- dane osoby zamawiającej oraz nr zamówienia(etykiety nadawcze są często nieczytelne dlatego weryfikacja przesyłki bez danych w pudełku może znacznie się wydłużyć).  Produkt proszę wysłać na adres: : Prima Paulina Pawlak-"zwrot" ul. Warszawska 39/1 09-520 Łąck                  UWAGA, PRZESYŁKI WYSŁANE NA INNY ADRES NIE BĘDĄ ODBIERANE!
  3. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. 
  4. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  5. Towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, w szczególności w oryginalnym opakowaniu, czysty- również jeśli chodzi o spody obuwia, bez śladów użytkowania.
  6. Koszty odesłania towaru na zwrot ponosi kupujący.
  7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem.
  9. W przypadku korzystania z kodu rabatowego przy zamówieniu podane są warunki jakie trzeba spełnić- tj. minimalna kwota zamówienia, ilość zakupionych par itp. Odstępując od umowy/ dokonując częściowego zwrotu towaru, BOK weryfikuje zamówienie. W przypadku nie spełnienia wszystkich warunków rabatu kwota zwrotu zostaje pomniejszona o wysokość udzielonego rabatu.
  10. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  11. Opakowanie ozdobne nie podlega zwrotowi.

VII. REKLAMACJA TOWARU

  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
  2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną. Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie. We wiadomości e-mailowej należy opisać problem i podać dane osoby, na którą było składane zamówienie ,numer zamówienia oraz datę zakupu.Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik sklepu prześle informację z właściwym adresem, na który należy wysłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności towaru z umową.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
  5. Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający.
  6. Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, również jeśli chodzi o spody butów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka” lub paczkomat.
  8. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.
  1. Reklamacji nie podlegają:
  • - naturalne zużycie obuwia,
  • - subiektywne odczucie niewygody obuwia, zapach obuwia,
  • - uszkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem- przemoczenia, odbarwienia,
  • - uszkodzenia mechaniczne,
  • - uszkodzenia ozdób, jeżeli element ozdobny został zgubiony lub uszkodzony,
  • - obuwie z wadami, o których konsument wiedział w chwili zakupu/ otrzymania towaru.
  1. W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.
  2. Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji..
  3. Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

VIII. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Polityka prywatności serwisu www.madamrock.pl

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich usług www.madamrock.pl 
2. Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Prima Paulina Pawlak z siedzibą w Płocku, 09-402, ul. Nadwiślańska 21, NIP 7743034187 REGON 147024334.

3. W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi - ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.

4. Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy.

5. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:

  1. a)  poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje

  2. b)  poprzez gromadzenie plików “cookies”.

6. Serwis zbiera informacje dobrowolnie podane przez użytkownika.
7. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego
8. Dane osobowe pozostawione w serwisie nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.
9. Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie.
10. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
11. W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez serwis www.madamrock.pl . Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.

12. www.madamrock.pl  zbiera anonimowe dane statystyczne dotyczące odwiedzanych stron. Dane te służą wyłącznie do analizy statystycznej ruchu na stronach Serwisu. Zasady dotyczące polityki prywatności Google Analytics znajdują się na stronie: http://www.google.com/intl/pl/analytics/privacyoverview.html

13. Sklep www.madamrock.pl zastrzega sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości osobom, których dane kontaktowe posiada i które zgodziły się z Polityką Prywatności. Wiadomości te dotyczyć będą technicznych aspektów funkcjonowania Serwisu (komunikaty techniczne), zmian w regulaminach lub polityce prywatności. Przedmiotowe wiadomości nie będą zawierały informacji handlowych.

14. Użytkownik może dobrowolnie wyrazić osobną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (newsletter), na wskazany adres poczty elektronicznej, na temat produktów i usług oferowanych przez sklep www.madamrock.pl . Na każdy adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie dodania adresu e-mail do listy newsletter-a. Użytkownik może także w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie informacji handlowej logując się na swoim koncie, na stronie www.madamrock.pl lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail o odpowiedniej treści na adres sklep@madamrock.pl

15. Administrator Danych Osobowych nie ponosi odpowiedzialności za treści i praktyki stosowane w zakresie ochrony danych osobowych przez inne strony internetowe, których łącza i adresy internetowe znajdują się na stronach lub w reklamach sklepu www.madamrock.pl

16. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, dane Klienta mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji - nasze dane znaleźć można w zakładce - KONTAKT. 


IX. RABAT 20% "MIKOŁAJKI"

1.  Warunkiem skorzystania z kodu rabatowego jest wpisanie prawidłowego hasła podanego na materiałach promocyjnych w koszyku zakupowym w miejscu "masz kod promocyjny?"
2. Promocją objęte są wszystkie produkty w sklepie w cenach regularnych.
3. Rabat nie dotyczy produktów przecenionych.
4. Nie wpisanie kodu skutkuje brakiem naliczenia rabatu w zamówieniu bez możliwości naliczenia rabatu w czasie późniejszym.
5. Promocja obowiązuje od 06.12.2024 godz. 15:00 do 8.12.2024 godz. 23:59 - data ostateczna wygaśnięcia kodu 11.12.2024 godz. 9:59
6. Dokonując zakupu Klient akceptuje ceny widoczne w podsumowaniu zamówienia.
7. Przy zwrocie części zamówienia BOK sklepu weryfikuje zamówienie i w przypadku nie spełnienia wszyskich warunków promocji rabat zostanie anulowany, a zwrot pomniejszony o kwotę udzielonego rabatu na pozostałe produkty.
8. Czas realizacji zamówień objętych akcją promocyjną może ulec wydłużeniu.

X. RABAT STAŁEGO KLIENTA

  1. Zarejestruj konto- jeżeli masz już konto w naszym sklepie pomiń ten krok.
  2. Dokonaj trzech zamówień w naszym sklepie ( uwaga - zamówienia zwrócone nie są brane pod uwagę). Zamówienia muszą być dokonane w ramach jednego konta użytkownika.
  3. Napisz do nas maila, zweryfikujemy poprawność zamówień.
  4. Rabat zostanie przyznany do konkretnego konta Klienta.
  5. Zniżka nie nalicza się na produkty przecenione oraz na 3 najnowsze kolekcje marki O'la Voga.

XI. Odbiór osobisty.

1.  Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze od pon-pt w godzinach 10:00-14:00
2.  Możliwość odbioru osobistego dotyczy przesyłek opłaconych z góry.
3.  Nie ma możliwości odbioru zamówień z opcją płatności przy odbiorze.
4.  Towar jest gotowy do odbioru kolejnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
5.  Przesyłki przekazywane są po podaniu danych osoby składającej zamówienie.
6.  Zamówiony towar jest odpowiednio sprawdzony i zapakowany.
7.  Nie ma możliwości dokonywania weryfikacji i pomiaru zawartości w miejscu odbioru.
8.  Ewentualny zwrot może nastąpić w punkcie wydania zamówienia po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z BOK sklep@madamrock.pl
9.  Przesyłkę zwracaną należy odpowiednio zapakować, załączyć do niej formularz odstąpienia od umowy. W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zwrotu pieniądze będą zwrócone tą samą metodą jaką nastąpiła płatność zgodnie z regulaminem zwrotów. 
10.  Wszelkie szczegóły odbioru, zmiany oraz preferowany termin odbioru można ustalić pod nr BOK - +48 503118187